https://telegram.me/joinchat/Bj7Jdjwh9I53yGr6ZzIFhQ فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
زمان جاري : دوشنبه 11 تیر 1403 - 3:53 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد :





سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود
تعداد بازديد 115
نويسنده پيام
behzad آفلاين




ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275
فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
فرض کن تو اتاقت نشستیو داری واسه خودت حال میکنی یهو نفر قبلیت درو باز میکنه میخواد نفلت کنه چی کار میکنی؟!


1 -ماماااااااااااااااان!!چن دفه گفتم نذار آشغالچی بیاد خونهـ؟!؟!؟!؟!



2-بخورمت کوچولوبرو به مامانت بگو مهد کودک تا اطلاع ثانوی تعطیله!!!



3-ای بابا!!بازم این از تیمارستان فرار کردــ!



4-ببین بیا اینجا بشین...!!طبق بند الف ماده ی 1259634/56 قانون اساسی اگهـ تو منو بکشی به عذاب الهی دچار خواهی شد



5-ولشـ کن بذار هرکاری میخواد بکنهـ



6-این میخواد منو بکشهـ؟!؟!؟!



7-بینمـکارنامتو به باباتـ نشون دادیـ؟!؟!؟!



8-ما که تا دیروز باهم lOve بودیمـ



9-دلتـ میادـ منو بکشیـ؟!؟!؟!؟!



10-نهـ جون عمه ی مامان بابای دختر خاله ی داداش دوست منو نکش!





11-تو رو خدا بس کن!!دکتر گفتهـ باهامـ شوخیای بی مزه نکنین!



12-میرمـ پشتـ پرده قایم میشمـ



13-گریهـــــــــــــــــــــ ــــــــــ میکنم





14-آخهـ تو میخوایـ منو بکشی؟!؟!؟!؟!





15-ببیــــــــــــــــــــــ ـــــن!!من میخوام برم مدرسه بعد
برم دانشگاه بعد فوق دیپلم؛لیسانس؛ فوق لیسانس؛ دکترا پرفسور!!بعدم که
مسلما\" رئیس جمهور میشمـ!پس اگه تو منو بکشی به جرم کشتن رئیس جمهور آینده
کشته خواهی شد!و اگر من رئیس جمهور نشوم حتما\" در انتخابات تقلب صورت
گرقته پس طرفداران من میانو نفلت میکنن کوچول!شیر فم شد؟!؟!؟!یا حالیت
کنم؟!



16-خرش میکنمـ!!!





17-بیا اینجا بینم!





18-آه خدای من!از تو سپاس گذارم که نگذاشتی من به دستان خود
این جسم را آزار دهمـ! و تو ای جوان!! بیا و این روح زندانی در قفس را
آزاد ساز





20-هه هه بچمون بزرگـ شده میخواد آدم بکشهـ!





21-ای وای خاک تو گورتـ!!الان تو کل جهانـــ داره فوتبال
میدهـ!!حالا بیا فوتبالو نیگا کنیم بعد دربارش میحرفیم!شاید اصلا من کشتمت





22-خدایا!کم خلق کن ولی انسانـ خلق کن!!





23-اه!کارتو زود بکنـ من میخوامـ برم بیرون!





24-بیا حالا این شب آخریه رو بریم دیسکو بتـــــــــرکونیم





25-ایول خیلی باحال بود خوشم اومد!!



26-م ی م ی ر م!!





27-اگهــ مردی بیا جلو!





28-he\'h!من همیشه یه ده بیست تایی بادی گارد ور دلم دارم!اونا که ایشالا برگ چغندر نیسن!!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




دوشنبه 05 آبان 1393 - 12:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از behzad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mostafa & lvlhd3 &
lvlhd3 آفلاين





ارسال‌ها : 189
عضويت: 27 /7 /1393
محل زندگي: Mashhad
سن: 18
آيدي ياهو: lvlhd3
تشکرها : 87
تشکر شده : 37

پاسخ : 1 RE فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
 Dar vahleye aval khaaaaresh mikonam baadesh 
  18-آه خدای من!از تو سپاس گذارم که نگذاشتی من به دستان خود 
این جسم را آزار دهمـ! و تو ای جوان!! بیا و این روح زندانی در قفس را آزاد ساز

شنبه 17 آبان 1393 - 00:25
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از lvlhd3 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mostafa /
mahya آفلاين





ارسال‌ها : 122
عضويت: 7 /8 /1393
محل زندگي: مشهد
سن: 17
آيدي ياهو: mahya.zar
تشکرها : 180
تشکر شده : 23

پاسخ : 2 RE فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
15-ببیــــــــــــــــــــــ ـــــن!!من میخوام برم مدرسه بعد

برم دانشگاه بعد فوق دیپلم؛لیسانس؛ فوق لیسانس؛ دکترا پرفسور!!بعدم که

مسلما\" رئیس جمهور میشمـ!پس اگه تو منو بکشی به جرم کشتن رئیس جمهور آینده

کشته خواهی شد!و اگر من رئیس جمهور نشوم حتما\" در انتخابات تقلب صورت

گرقته پس طرفداران من میانو نفلت میکنن کوچول!شیر فم شد؟!؟!؟!یا حالیت

کنم؟!

امضاي کاربر :
شنبه 17 آبان 1393 - 00:38
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mahya به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mostafa /
mostafa آفلاين





ارسال‌ها : 103
عضويت: 24 /7 /1393
تشکرها : 58
تشکر شده : 15

پاسخ : 3 RE فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
اگر دختر بود اینو میگم

24-بیا حالا این شب آخریه رو بریم دیسکو بتـــــــــرکونیم


ولی والا اگه شانس مایه که داداش رضازادست

امضاي کاربر :
شنبه 17 آبان 1393 - 00:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
eli آفلاين





ارسال‌ها : 10
عضويت: 4 /8 /1393
تشکرها : 1
تشکر شده : 5

پاسخ : 4 RE
16 kharesh miknm:D

شنبه 17 آبان 1393 - 01:48
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 5 RE فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
20-هه هه بچمون بزرگـ شده میخواد آدم بکشهـ!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




شنبه 17 آبان 1393 - 01:51
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mostafa آفلاين





ارسال‌ها : 103
عضويت: 24 /7 /1393
تشکرها : 58
تشکر شده : 15

پاسخ : 6 RE فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟!
5-ولشـ کن بذار هرکاری میخواد بکنهـ

امضاي کاربر :
شنبه 17 آبان 1393 - 23:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود

تماس با ما | فرض كن نفر قبلي اومده تو اتاقت ميخاد تورو بكشه! چيكا ميكني؟! | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS