https://telegram.me/joinchat/Bj7Jdjwh9I53yGr6ZzIFhQ به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz
زمان جاري : دوشنبه 11 تیر 1403 - 3:56 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد :





سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود
تعداد بازديد 77
نويسنده پيام
behzad آفلاين




ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275
به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz
-نظرت درمورد وبلاگ؟ www.chitchat.rzb.ir



۲-عشق چیزخوبیه؟

۳-دوس داری پیش چ کسی بمیری؟

۴-دوس داری برای کی مهم باشی؟

۵-اگه عشقت بگه فراموشم کن فراموشش میکنی؟

۶-اگه کسیوکه دوسش داری ازدواج کنه چکارمیکنی؟

۷-رنگ و اسم موردعلاقه؟

۸-پدر ومادر......

۹-تنهایی رودوس داری؟

۱۰-چکسی خیلی بهت ارامش میده؟

۱۱-عشق یعنی؟

۱۲-تاحالاشکست خوردی؟

۱۳-خدارو دوس دارم چون........

۱۴-دوس داری بمیری؟

۱۵-یک جمله برای عشقت.........

۱۶-غذا و ماشین موردعلاقه؟

۱۷-تیپ و مارک موردعلاقه؟

۱۸-ازکسی متنفرشدی؟

۱۹-دوس داشتی الان چ کسی پیشت بود؟

۲۰-تیم موردعلاقه؟

۲۱-پروازو دوس داری؟

۲۲-حاضری بخاطرعشقت خانوادتورهاکنی؟

۲۳-سخن اخر.......

۲۴-یک ارزو برای من.........

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




دوشنبه 05 آبان 1393 - 12:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
lvlhd3 آفلاين





ارسال‌ها : 189
عضويت: 27 /7 /1393
محل زندگي: Mashhad
سن: 18
آيدي ياهو: lvlhd3
تشکرها : 87
تشکر شده : 37

پاسخ : 2 RE به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz
1-وبلاگ خوبيه وقت پر كنه البته شلوغ تر بشه خيلي بهتر ميشه 
2-واقعيش كه از رو هوس نيس آره

3-كنار هيچكي، اما چون اصرار داري كنار عشقم



4-واسه آقامون


5-آره 


6-آرزوي خوشبختي ميكنم واسش


7- آبي 


8-اينا كه عشقامن، تا هستن من هستم


9-آخ خيلي زيااااااااااااد


10-استاد فيزيك & داييم


11-هنوز با عشق آشنا نشدم


 12- تو انتخاب دوست زياد شكست خوردم


 13-چون تو هر شرايطم دارمش بي منت آرامي ميده بهم وقتي بهش نزديك ميشم


 14-به وقتش آره


 15-فعلأ كه نيست اما دووووووست دارم عشقم


 16-لازانيا & رولت گوشت ، اسپرتيج


17-اسپرت ، كت & ريبوك & فيلا


 18-خيلييييييييييي زياد متأسفانه


 19-مسعود


 20-بايرن مونيخ & استقلال


 21-شديييييييييييييييييد


 22-  نچ به هيچ وجه


 23-اعصابم خورد شد چقد سؤالا زياد بودن


 24- ايشالا تو همه مراحل زندگيت موفق باشي

سه شنبه 13 آبان 1393 - 23:38
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mahya آفلاين





ارسال‌ها : 122
عضويت: 7 /8 /1393
محل زندگي: مشهد
سن: 17
آيدي ياهو: mahya.zar
تشکرها : 180
تشکر شده : 23

پاسخ : 3 RE به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz





1-خوبه.یکم خلوته

2-خوبه اگه به موقعش باشه.بعد از ازدواج

3-دوس دارم وقتی میمیرم همه خانواده و فامیل دورم باشن-_-

4-آقامون-_-

5-نه

6-هیچکار نتونستم بکنم...

7-آبی-صورتی. اسم:شبنم-بنیامین

8-خدا هیچکسو از نعمتش محروم نکنه

9-اره...خوبه

10-نمیدونم!!

11-حالت خوب باشه

12-آره

13-میدونم دوسم داره

14-اره... ولی از اون دنیا میترسم

15-ایشالا خوشبخت شی
16-قورمه سبزی-مازراتی-_-
17-اسپورت-nike
18-نه... یادم نیست
19-بیخیال
20-استقلال-بارسلونا
21-اره خیلی
22-نه
23-دهنت سرویس -_-
24-ایشالا همیشه آرامش داشته باشی



امضاي کاربر :
چهارشنبه 14 آبان 1393 - 23:39
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
eli آفلاين





ارسال‌ها : 10
عضويت: 4 /8 /1393
تشکرها : 1
تشکر شده : 5

پاسخ : 4 RE
2)نه 3)نمیدونم.  4)برای کسایی ک برام مهمن  5)شاید 6)غصه میخورم.   7)الهه. ابی  8)خیلی دوسشون دارم.  9)اره.به اندازش. 10)بابام.  11)نمیدونم والا!! موندم توش! 12)اره  13)چون میدونم کسی بیشتر از اون دوسم نداره. 14)هره.شاید .واسم فرقی نئاره. 15)!!!   16):))) بتو چ!!!  17)تنوع خوبه.  18)اره فک کنم 19)  20) :))) 21)هی   22)نه.  23)   24)موفق باشی.

شنبه 17 آبان 1393 - 02:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mostafa آفلاين





ارسال‌ها : 103
عضويت: 24 /7 /1393
تشکرها : 58
تشکر شده : 15

پاسخ : 5 RE به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz
1. سرگرمیه خوبیه
2. مطمئنا نه
3. پیش هیچکس تنها
4. واسه هیچکس.هیچکس لیاقت نداره
5. سوال اول گفتم عشق خوب نیست پس مطمئنا عاشق نمیشم که بخواد اینو بگه
6. اصلا حالیته من دارم چی میگم؟؟!!!
7. مشکی----- دختر رها پسر کوروش
8. دلیل زندگی
9. تنهایی؟؟؟!!!! من اول تنها بودم بعد دست و پا در اوردم.عاشقشم
10. چه کسی که نه ولی سیگار و اهنگهای حصین خیلی ارامش میده
11. یعنی حماقت دیوانگی. والا
12. اره با پسر عموم فوتبال بازی میکنم شکست میخورم
13. مگه دلیلم میخواد؟؟؟!!!
14. خیلی واقعا خیلی دوست دارم
15. نــــــع تو نمیفهمی.چرا هی میگی عشق؟ -__-
16. خانگی قرمه سبزی ---- بازاری چلو گوشت ---- سنتی کله پاچه ----- ماشینم که دیگه کیا اسپرتیج
17. اسپرت مشکی مارکم فرق نداره چون همش تقلبیه اون اصلاشم خیلی گرونه
18. ها بابا خودت که میدونی کی....:42:
19. الکسیس تگزاس
20. پرسولیس -- چلسی -- پاریسن ژرمن
21. اره ولی سقوطشو بیشتر دوست دارم
22. یعنی گیر دادی به عشقااااااا
23. 20 دقه هست که دارم جواب میدم -- سخن اخرم الان فقط فحشه...... بگم؟؟!!
24. خدایا همرو شفا بده

امضاي کاربر :
شنبه 17 آبان 1393 - 23:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از mostafa به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: lvlhd3 / mahya /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود

تماس با ما | به تك تك سوالا به ترتيب جواب بدهplz | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS