https://telegram.me/joinchat/Bj7Jdjwh9I53yGr6ZzIFhQ مشکل نرم افزاری
زمان جاري : دوشنبه 11 تیر 1403 - 4:15 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد :





سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود
تعداد بازديد 25
نويسنده پيام
mahya آفلاين




ارسال‌ها : 122
عضويت: 7 /8 /1393
محل زندگي: مشهد
سن: 17
آيدي ياهو: mahya.zar
تشکرها : 180
تشکر شده : 23
مشکل نرم افزاری
مشکل کانکت نشدن بعد از حذف و نصب دوباره لاین





سلام

من لاینمو حذف کردم و خواستم یه آیدی جدید بسازم اما حالا همش این ارورو میده:

please make sure that you have network connectivity and try again.

هم شماره جدید که وارد میکنم این ارورو میده همم با اکانت قبلی میخوام برم
این ارورو میده اینترنتمم خوبه سرعتش بالاس ولی نمیدونم مشکلش چیه

کسی نمیدونه باید چیکار کنم؟


امضاي کاربر :
شنبه 10 آبان 1393 - 15:29
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 1 RE مشکل نرم افزاری
نه
من لاين نميرم.
بلد نيسم
(اصن لازم بود بگم؟ )

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




شنبه 10 آبان 1393 - 15:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mahya آفلاين





ارسال‌ها : 122
عضويت: 7 /8 /1393
محل زندگي: مشهد
سن: 17
آيدي ياهو: mahya.zar
تشکرها : 180
تشکر شده : 23

پاسخ : 2 RE مشکل نرم افزاری
نقل قول از behzad
نه
من لاين نميرم.
بلد نيسم
(اصن لازم بود بگم؟ )




نه لازم که نبود ولی مرسی

امضاي کاربر :
شنبه 10 آبان 1393 - 15:44
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود

تماس با ما | مشکل نرم افزاری | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS