https://telegram.me/joinchat/Bj7Jdjwh9I53yGr6ZzIFhQ جوك هاي اعتراف مي كنم
زمان جاري : دوشنبه 11 تیر 1403 - 3:01 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد :





سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود
تعداد بازديد 120
نويسنده پيام
behzad آفلاين




ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275
جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف می کنم در دوران کودکی و جاهلیتم فکر می کردم

مو خوره یه جور حشره است که تو سر زندگی می کنه و مو رو می خوره !!!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 1 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف می کنم رفته بودم دیدن یکی از فامیلامون که تازه فارغ شده بود

بچه رو بغل کردم می خواستم بگم ایشالله زنده باشه گفتم ایشاالله زنده می مونه !!!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 2 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف می کنم تو تاکسی نشسته بودم

نزدیکای مقصد به جای اینکه بگم ممنون پیاده می شم بلند گفتم : خسته نباشید !!!

اینقدر تابلو بود دیگه نتونستم کاری کنم جز اینکه سریع پیاده بشم !!!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:14
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 3 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف می کنم وقتی خیلی کوچیک بودم موقع دستشویی رفتن بخاطر ترس در و تا آخر باز می ذاشتم

روز اول مدرسه طبق عادت همیشگی رفتم دستشویی مدرسه و در هم باز گذاشتم

یه لحظه برگشتم دیدم نصف مدرسه به اضافه ناظم جمع شدن جلوی دستشویی دارن بهم می خندن

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:14
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 4 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
 اعتراف می کنم تو بچگی هام یه بار بابا و مامان من دعوا کردن، من هم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم ... وصیت نامه هم نوشتم تازه، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن!

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 5 RE جوك هاي اعتراف مي كنم


امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 6 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف مي كنم تا چند وقت پیش به ماشینای دو در میگفتم:
تک سر نشین!!! :|

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
behzad آفلاين





ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275

پاسخ : 7 RE جوك هاي اعتراف مي كنم
اعتراف میکنم بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا میرفتن
بعد با سرعت باد میومدم میوه ها و شیرینی های تو بشقابشونو میخوردم

امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود

تماس با ما | جوك هاي اعتراف مي كنم | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS