https://telegram.me/joinchat/Bj7Jdjwh9I53yGr6ZzIFhQ دیتای بازی های اندروید را کجا کپی کنیم؟ Android Games Data
زمان جاري : جمعه 08 تیر 1403 - 11:20 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد :





سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود
تعداد بازديد 108
نويسنده پيام
behzad آفلاين




ارسال‌ها : 1407
عضويت: 24 /6 /1391
سن: 22
آيدي ياهو: behzad206m
تشکرها : 48
تشکر شده : 275
دیتای بازی های اندروید را کجا کپی کنیم؟ Android Games Data
امروزه بازی های اندروید توانسته اند به خوبی جای خود را در میان کاربران باز کنند و کاربران نیز جذب این بازی ها شده اند به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کسی را می توان یافت که با گوشی خود بازی نکند. بازی های اندروید بیشتر در میان کودکان رواج دارد و این کودکان هستند که از این بازی ها بیشتر استفاده می کنند.

همانطور که می دانید برخی از بازی های اندروید به صورت فایل apk و بدون نیاز به هیچ گونه دیتایی عرضه می شوند. اما این در حالی است که دسته ای دیگر از این بازی ها، به همراه دیتا عرضه می شوند. دیتای بازی های اندروید در اصل به عنوان یک فایل تکمیل کننده برای فایل های apk شناخته می شود که قادر به تکمیل کردن یک بازی می باشند تا کاربران با استفاده از انها بتوانند بازی را به صورت کامل انجام دهند. اما در این مسئله همیشه برای کاربران یک مشکل عمده وجود داشته است!


معمولا کاربران با محل صحیحی که باید دیتای یک بازی را کپی کنند، مشکل دارند و به همین دلیل اکثر مواقع دیتا را اشتباه می کنند. اگر می خواهید با محل دقیق دیتای بازی های اندروید که باید انها را در آن محل کپی کنید آشنا شوید، توصیه می کنیم این بار در سایت سبز اندروید با ما همراه باشید تا بتوانید این مشکل را یک بار برای همیشه حل کنید.

دیتای بازی های اندروید Android Games Data

همانطور که می دانید، برای بازی های اندروید که دارای دیتا می باشند به صورت کلی دو محل به ادرس های Android/obb و Android/data موجود است که تمام دیتاها در همین دو مسیر کپی می شوند. در ابتدا باید متذکر شویم که اکثر دیتاها در مسیر Android/obb کپی می شوند. اما این موضوع همیشگی نیست و برخی از اوقات نیز پیش می آید که معمولا کاربران باید دیتا را در مسیر Android/data کپی کنند. در این مطلب سعی داریم روش صحیح این که باید دیتا را دقیقا در چه مسیری کپی کرد، بحث کنیم.


اگر دیتاها را دانلود کنید معمولا با یک فایل فشرده با فرمت rar یا zip مواجه خواهید شد. منظور از فایل فشرده دیتای همان بازی است که شما دانلود کرده اید. بعد از این که فایل فشرده را در کامپیوتر یا گوشی تان از حالت فشرده خارج کردید، پوشه را باز کنید. در این پوشه شاهد وجود چندین فایل یا یک فایل خواهید بود. اگر فایل موجود با فرمت obb. بود شما باید پوشه را در مسیر Android/obb کپی کنید.

اگر در این پوشه شاهد وجود فایل هایی با فرمت های مختلف بودید، باید پوشه را در مسیر Android/data کپی کنید.


نکته : اگر یکی از پوشه های obb یا data در پوشه Android وجود نداشت، به صورت دستی انها را ایجاد کنید.






امضاي کاربر : Azizam!  Age Man Ba Hame Garm Migiram 
Khakiam 

Na Lashi 

Goore BaBaye To & Tarze Fekret 




جمعه 05 تیر 1394 - 18:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سلام دوست عزیز, به احترام شما مشاهده تصاویر و لینک ها بدون عضویت در انجمن میسر می باشد، اما باعث افتخار ما خواهد بود که عضوی از دوستان ما باشید عضويت در انجمن چيت چت فقط 1 دقيقه طول ميكشد و احتياجي به تاييد در ايميل ندارد. چيت چت و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود

تماس با ما | دیتای بازی های اندروید را کجا کپی کنیم؟ Android Games Data | بازگشت به بالا | پيوند سايتي RSS